sobota, 15 lutego 2014

cała prawda o mnie....

Dobry wieczór skarby.

 Jak mija wam sobotnia noc. Ja otulona w ciepły koc popijam zieloną herbatę i słucham starego dobrego polskiego rocka a Lili bawi się swoją ukochaną przytulanką :). Takie małe maleństwo a może jednym spojrzeniem rozczulić na całego. Oglądając swoje ostanie posty stwierdziłam że w sumie niewiele mówię o swoich upodobaniach , zaletach , wadach i chyba czas to zmienić.
 
Cała prawda o mnie.
 1.Czym jest dla mnie moda.
Moda gości w moim życiu od bardzo dawna. Pamiętam że już jako mała dziewczynka zakładałam ukradkiem szpilki mojej mamy i malowałam usta czerwoną pomadką :). Póżniej jak większość dziewczyn w wielu gimnazjalnym goniłam za tym co było modne mimo że nie we wszystkim  wyglądałam dobrze. Jednak każdy kiedyś zaliczył modową wpadkę i nie ma się czego wstydzić :). W czasach szkoły średniej jednak mój styl diametralnie się zmienił , róż( który kiedyś bardzo lubiłam) zastąpiłam pastelami , czernią ,bielą i  odnalazłam swój własny styl. Eleganckie zestawy kocham do dziś i myślę że to właśnie jest moja droga. Nie przepadam za sportowymi zestawami czuje się w nich nieswojo. Gdy tylko mogę zakładam obcasy i sukienkę, ponieważ  wyznaję zasadę że kobieta w sukience wygląda najlepiej.
2. W czym nigdy bym nie wyszła  na ulicę.
 Zdecydowanie nie pokazałabym się w dresie. To zdecydowanie nie dla mnie. Wyjątkiem jest tylko siłownia gdzie dres pasuję idealnie :)
3.Moja ikona stylu.
Styl serialowej Blair Waldorf .Kocham go i staram się być mu wierna. Jeśli chodzi o polskie gwiazdy to uwielbiam Justynę Steczkowską, ponieważ ona zawsze jest diwą i wygląda fenomenalnie.
4.Z czym nigdy się nie rozstaję.
Zawsze mam przy sobie telefon , pomadkę(obecnie nie rozstaję się z Baby Lips-Cherry  firmy Maybelline ) oraz lusterko.
5.Ulubionę buty.
Zdecydowanie pudrowe szpilki.
6.Jeśli chodzi o podkład używam..
Przetestowałam wiele podkładów w swoim życiu i moim numerem jeden jest La Roche Posay, Toleriane Teint nr 11.
7.Moja ukochana piosenka.
Jest ich wiele. Numerem jeden jest Bon Jovi -Always , 3doors down -Here without you i Guns N' Roses - November Rain. Z polskich uwielbiam zespół Dżem.
8.Do czego dążę w życiu.
Chciałabym bym być po prostu szczęśliwa. Mieć wspaniałego mężczyznę u swego boku i uśmiech na twarzy zawszę gdy budzę się rano. Po za tym chcę mieć dobrą pracę taką w której będę się spełniać .Właśnie  do tego dążę.
9.Czym jest dla mnie przyjaźń.
Przyjaźń jest dla mnie bardzo ważna. Myślę że bez przyjaciół nie można być szczęśliwym. Nikt tak jak oni nie wysłucha, nie da dobrych rad i po prostu będzie gdy świat się wali. Dla przyjaciela mogę zrobić wszystko.
10.Czego się boję.
Samotności . Sama nazwa mnie przeraża , nie potrafię być odludkiem. Muszę otaczać się ludźmi, ponieważ życie samotnika nie jest dla mnie.
11.Co lubię robić.
Pozowanie do zdjęć daję mi niesamowitą siłę. Podczas sesji staję się innym człowiekiem, mogę przybierać rożne twarze, grać różne rolę ,bawić się.
12.Jak spędzam czas wolny.
Jak większość młodych ludzi spotykam się z przyjaciółmi , wychodzę na imprezy. Czasem lubię się jednak zatrzymać -posłuchać dobrej muzyki, poleniuchować czy obejrzeć ukochany serial.
13.Co myślę o sobie.
Wariatka z wyznaczonym celem w życiu. Gdy trzeba szaleję ,bawię się i wygłupiam jak dziecko. Potrafię wybaczać, lecz nigdy nie zapominam. Jestem pamiętliwa i niestety czasami wredna co staram się zmieniać. Wrażliwa na krzywdę innych, broniąca swojego zdania do końca. Zawzięta i uparta, gdy kogoś nie lubię to już go nie polubię zapewne nigdy. Kokietka :) z nutką tajemnicy. Żyjąca wspomnieniami szczególnie tymi miłymi. Kochająca zwierzęta. Kobieta która akceptuję siebie taką jaką jest.
14.Czego nie lubię.
Ludzi którzy niszczą to co zbudowałam. Nie znoszę osób trzecich którzy wtrącają się w moje życie i chcą obrócić moich bliskich przeciwko mnie. Nie toleruje gdy ktoś chcę sterować moim życiem, mówi mi co mam robić mimo że w jego życiu nie dzieje się dobrze. Dostaję szału gdy jestem bezsilna i upadam. Jednak do tej pory zawsze potrafię się podnieść.
15.Czego żałuję.
Wielu słów wypowiedzianych w gniewie i z poczucia obowiązku. Żałuje utraconych chwil szczęścia i zdarzeń których nie powinno być nigdy w moim życiu.
16.Czym jest dla mnie rodzina.
Rodzice są całym moim życiem. To dzięki nim jestem teraz tu gdzie jestem. Oni dali mi wszystko i kocham ich na życie. Wiem że zawsze mogę na nich liczyć mimo że nie zawsze się zgadzamy w pewnych kwestiach. Dziękuje Bogu za takich rodziców jakich mam, ponieważ są dla mnie całym światem tak jak ja dla nich.
17.Miejsce w którym czuje się najlepiej.
Rodzinny dom. Mimo że rzadko jestem teraz w domu to zawsze gdy do niego wracam czuję że jestem na właściwym miejscu.
18.Czego mi brakuję w życiu.
Poczucia że mogę zrobić dosłownie wszystko.
19.Moje wady.
Złośnica , uparta do granic możliwości, pamiętliwa , wrażliwa często przesadnie z częstymi zmianami nastroju.
20.Moje zalety.
Przyjacielska, ciepła ,potrafiąca wysłuchać drugą osobę kobieta.
21.Co mnie odróżnia od innych kobiet.
Mam w sobie tajemniczość, która podobno przyciąga :))).

 Dobranoc:*

 

3 komentarze:

  1. Fajnie, ze napisalas cos o sobie, dzieki temu wiem skad pomysl na bloga, ktorego z przyjemnoscia odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne 21 punktów! A ten ostatni trafiony idealnie w PUNKT :-)

    OdpowiedzUsuń