piątek, 14 lutego 2014

To nie będzie post Walentynkowy :)

Cześć.

 Wiem, wiem dziś mamy Walentynki. Pewnie większość z was szykuję się na kolację ze swoją drugą połówką, lub po prostu będziecie świętować w domku. Ja niestety rozchorowałam się tak bardzo że od wczoraj leże tylko w łóżku z gorączką. Zima to niezbyt korzystny dla mnie czas. Ale nie będę zanudzać was moim stanem zdrowia i przejdę do stylizacji.
 Koszula w kratę która występuje w tym zestawie naczekała się trochę aż wyjmę ją z szafy. Muszę stwierdzić że kratka nie jest mi zbyt bliska i rzadko wybieram ubrania w takim wzorze. Postanowiłam się jednak skusić i stworzyć z nią outfit.
PS: niech  ta stylizacja będzie moją  propozycją   na" Der  Valentinstag" :) . Dużo miłości kochani:*
 
Zdjęcia: akagi
 

Buty-Deichmann
Spódniczka -Mohito
Koszula-Reserved








2 komentarze: