niedziela, 12 maja 2013

Heute...


Witam.
 Na zegarach jest już parę minut po 23 i czas się w końcu położyć spać. Nie wiem jak wy ale ja jestem strasznie zmęczona, ponieważ cały weekend miałam zajęty i nie udało mi się odpocząć ani chwili. Dziś byłam na komunii mojego braciszka i ani się obejrzałam był już wieczór. Za tydzień czeka mnie kolejna imprezka rodzina, a po za nią mnóstwo obowiązków, ale nie ma co narzekać ważne że nie gości w moim życiu rutyna i ciągle się coś dzieje.  Tymczasem dodaję  mój dzisiejszy outfit i życzę wam dobrej nocki. XOXO


Opaska-Centro
Spodnie-Allegro
Bluzka-Prezent
Marynarka-
Torebka-
Buty-Galeria Handlowa Tayger
 
 

2 komentarze:

  1. super stylizacja :) chudzinka <3 ślicznie prezentujesz się w tych butach :) http://veronikas-wawro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń