niedziela, 19 maja 2013

Niedzielnie :)


Cześć kochani:*.

 Niedziela powoli zbliża się ku końcowi i znów zaczyna się kolejny pracowity tydzień. Ja niedawno wróciłam z komunii mojej siostrzyczki i braciszka ;). Oczywiście zjadłam mnóstwo pyszności i spędziłam miłe chwilę w rodzinnym gronie, ale niestety czas płynie zbyt szybko i trzeba wrócić do rzeczywistości. Poniżej możecie zobaczyć moją stylizacje z dzisiejszego dzionka.

 Następny weekend zapowiada się cudownie, ponieważ od czwartku zaczynają się płockie Juwenalia, czyli jedna z najlepszych imprez jakie odbywają się w Płocku. Nie ukrywam że już nie mogę się doczekać i odliczam z niecierpliwością dni. W końcu życie studenckie nie polega tylko na nauce, ale też na dobrej zabawie J.



Buty-Centro
Spódnica-h&m
Bluzka-sh
Kopertówka-sh
 

Udanego tygodnia kochani:*

1 komentarz: