sobota, 4 maja 2013

Majówka-Kudowa Zdrój cz.1


Cześć kochani :*

 Jak mija wam końcówka majówki? Ja wczoraj wróciłam z Kudowy Zdrój i obecnie przyjechałam na wieś do moich rodziców. Ostatnio nie mam zbytnio czasu by ich odwiedzać dlatego każda chwila spędzona razem bardzo mnie cieszy J. Jak już wspominałam majówkę spędziłam w Kudowie i w Czechach. Mimo zmiennej pogody wyjazd zaliczam do jak najbardziej udanych.
 Dziś mam dla was pierwszą porcję zdjęć z Kudowy Zdrój . Jest to bardzo ładne, spokojne miasteczko pełne turystów z różnych zakątków Polski jak i z zagranicy. Jest tam bardzo dużo ciekawych miejsc do zwiedzania i co tu dużo mówić czas płynie wolniej, można iść na długi spacer po górskim terenie, podziwiać przepiękne widoki i naprawdę odpocząć od zgiełku miasta. Życzę miłego oglądania pierwszej porcji zdjęć, kolejne fotki dodam wieczorkiem. Ja tymczasem idę przygotować mięso i warzywa na grilla :). Miłego dzionka :*.
 


Marynarka- Reserved

Buty-

Okulary- Centro

Opaska-Takko

Spodnie- Orsay

Koszula-sh

Torba-
 

I can see the way
I see the way
You look at me
And even when you look away
I know you think of me
I know you talk about me all the time
again and again
 

I'm damn precious
And hell yeah
I'm the mother fucking princess
I can tell you like me too
And you know I'm right
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz