sobota, 19 października 2013

a jednak się skusiłam :)

 Witam was kochani w tą zimną noc. Ja leże już w łóżku , słucham swoich ukochanych piosenek i rozmyślam o tym co się działo w tym tygodniu... Jeszcze godzinkę temu miałam imprezkę rodziną. Właśnie dziś moja mama wyprawiała swoje imieniny. Jak to bywa zwykle na tego typu uroczystościach najadłam się do syta :). Dzisiaj też dostałam nowy telefon od mojego B i w końcu skusiłam się na Instagram. Dzięki temu będę mogła podzielić się z wami dużą ilością zdjęć gdziekolwiek będę.  Na instagramie znajdziecie mnie pod nickem : paulaaufmodehalten czyli żadnych zmian w nazwie nie ma :), a gdyby ktoś przypadkiem zapomniał nazwy to w lewym górnym rogu znajdzie napis  instagram :).
 Na dobranoc mam dla was kilka zdjęć stylizacji. Do rozkloszowanej czarnej spódnicy dobrałam seledynowy sweterek na długi rękaw . Całość dopełniają czarne botki.
 Dobranoc :*







Sweterek-prezent
Buty-
Spódnica-sh


2 komentarze:

  1. Świetna spódniczka :) Śliczny kolor sweterka :) Świetny zestaw :) ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń