wtorek, 22 października 2013

wspomienia z wakacji

Cześć kochani :*
 Zapewne większość z was jest w pracy, lub w szkole. Ja dziś leżę w łóżku ponieważ jestem chora :(. Żeby nie zanudzić się na śmierć postanowiłam poczytać książkę, którą będę przerabiać w czwartek na zajęciach z literatury niemieckiej. Poza tym mam zamiar w końcu przespać się parę godzin, bo snu niestety nigdy nie mam za dużo.
 Dziś mam dla was zdjęcia z wakacyjnej sesji, którą robiła moja przyjaciółka. Oglądając  te i inne zdjęcia przypominają mi się wakacje czyli czas totalnej beztroski i temperatury powyżej 27stopni :). Jednak jeśli dłużej się nad tym zastanowię to lubię ten czas w którym jestem obecnie, ponieważ mam dużo obowiązków co daję mi siłę i nakręca do działania.



Kiss me hard before you go
Summertime sadness
I just wanted you to know
That, baby, you're the best

I got my red dress on tonight
Dancing in the dark in the pale moonlight
Done my hair up real big beauty queen style
High heels off, I'm feeling alive
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz