środa, 3 października 2012

Die Eleganz

Hej kochani:*
 Dziś mamy już 3 października-jak ten czas szybko mija :\.Co dopiero większość z nas spędzała beztroskie wakację,a tu już zaczyna się nowy rok akademicki.Ja jako studentka II roku germanistyki dobrze wiem co to oznacza (nauka ,wiele nieprzespanych nocy)jednak są i plus powrotu na uczelnie chodzi tu głównie o spotkanie się ze znajomymi,imprezowe klimaty i najlepsze pod słońcem "zielone piwo" :).
 Chciałabym pokazać wam dziś mój dzisiejszy zestaw.Postawiłam tym razem na elegancję w tonacji bieli i czerni.Głównym akcentem są zakolanówki (które mają zarówno dużo zwoleników jak i wrogów)ja osoboście je uwielbiam,czuje się w nich bardzo kobieco.

Buty-Deichmann
Koszula-Orsay
Zakolanówki-
Neseser-szafa mamy
Marynarka-sh
spodenki-sh



 
 
 
 
 
Jutro czeka mnie długi,męczący dzień.Mam nadzieję że będzie jednak udany i takiego samego dzionka życzę wam :).Poniżej zostawiam wam zapowiedz jutrzejszego posta.XOXO P.
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz