niedziela, 28 października 2012

Trochę śniegowa historia...

Cześć kochani:*.
Jak wygląda świat za waszymi oknami?U mnie nie ma już śladu po śniegu ,którego było na ulicach całkiem sporo dzisiejszego ranka.Około południa wybrałam się na spacer,pogoda dopisała i z przyjemnością spędziłam kilka godzin na dworzu.Na spacer wybrałam z swojej szafy ciepły sweterek z H&M ,który kupiłam w tamtym roku.Dobrałam do niego krótkie grubsze szorty i zakolanówki.Motywem przewodnim jest fioletowy płaszczyk,który kupiłam w tamtym tygodniu w sh.Udało mi się go upolować za śmiesznie niską cenę i jestem pewna że będzie mi długo służył.

\
 
 
 
Buty-
Zakolanówki-bazarek
Torba-sh
Płaszczyk-sh
Komin-
Sweter-H&M
Spodenki-Butik w galerii handlowej
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Miłego wieczorku :*
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz