czwartek, 4 października 2012

Sneakersy -czyli kultowe buciki :)

 Witam :*
 Dziś miałam ciężki dzień .Powrót na uczelnie jednak potrafi być męczący tym bardziej że zajęcia zaczęłam o godz 8:15 a mury szkoły opuściłam około 19 :\.Jutro czeka mnie niestety ten sam schemat ,lecz myślę że uda mi się przetrwać:).
 Zgodnie z tytułem mojego posta zajmę się dziś tematem "ciekawych  bucików".Sneakersy zobaczyłam pierwszy raz na jednym z wielu modowych blogów.Powiem szczerze że na początku miałam mieszane uczucia co do nich.Nasuwa się  pytanie "Hit czy Kit ?" Opinie są oczywiście podzielone.Jedni kochają,drudzy nienawidzą jedno jest jednak pewne-tego typu buty są teraz bardzo modne i szaleje za nimi większość gwiazd.Ja osobiście też się do nich przekonałam i kupiłam jedną parę.Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że te buty są cudowne.W pierwszej kolejności muszę podkreślić ich wygodę,stabilność i to że są szalenie praktyczne.Mam  zamiar kupić kolejną parę tym razem srebrno-białą lub biało-złotą.Poniżej zdjęcia mojej stylizacji z bucikami w roli głównej :).

 
Buty-Allegro
Spodnie-
Bluzka-sh
 


 


 
 
 
 
Zapowiedź jutrzejszego posta :)
 
 
 
Dobrej nocki kochani .P:*.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz